• English
  • Romana

GETEX Gestiune transporturi si curse
Ultima actualizare: 12-01-2014 12:23 | 18605 vizualizari

Generalitati

Solutia software GETEX este un sistem integrat modular, flexibil si scalabil. Avantajele sunt generate de simplificarea modului de lucru al dispecerilor sau coordonatorilor de transport, de imbunatatirea comunicarii intre departamente dar si de eficientizarea fiecarui proces de lucru in parte.
Accesul in aplicatie se face la nivel de utilizator al aplicatiei, fiecare din acestia avand un anumit set de drepturi, specifice activitatii sale, customizabile.

Sistemul GETEX acopera zonele functionale, operationale, postoperationale, comerciale, financiare precum si zona raportare (standard si OLAP).
GETEX – Gestiune curse este o solutie integrata destinata companiilor cu activitate de case de expeditie (forwarders).

Getex poate administra activitatea de transport pentru oricare din tipurile de transport de mai jos:
  • transport rutier intern
  • transport rutier extern
  • transport naval (LCL - Less than container full si Full Container Load FCL)
  • transport fluvial
  • transport aerian
  • transport pe cai ferate

Capturi

Module



1. Modul OPERATIONAL
Este nucleul solutiei, asigura functionarea pe baza de fluxuri logice, si acopera toata zona functionala de la inregistrarea comenzii de transport si pana la finalizarea acesteia. Sunt utilizate nomenclatoare pentru utilizatori (operatori), asiguratori, parteneri (clienti si furnizori) etc. Modulul operational permite inregistrarea comenzilor de transport oferind de asemenea informatii privind costurile atat pentru beneficiar cat si pentru furnizor, precum si profitul operational. Documentele contractuale atat pentru beneficiar cat si pentru transportator pot fi generate automat cu acelasi modul, pentru comanda interna sau externa.

Exista si posibilitatea utilizarii extensiei Live: prezinta informatii privind marfa de transportat si masinile disponibile (in situatia de exclusivitate cu un transportator). Informatia poate fi reprezentata si in format grafic, acest modul ajutand la fluidizarea activitatii, reducand foarte mult timpul de incheiere al tranzactiei.Se ofera o serie de optiuni ce pot fi personalizate (ex: vizualizarea numai a marfurilor sau numai a transporturilor, vizualizarea punctelor de plecare si de sosire, etc.)

2. Modul Financiar FACTURARE/ INCASARI
Este modulul responsabil cu gestionarea informatiilor financiare si include:
  • generarea facturilor catre clientii dvs
  • inregistrarea facturilor de la furnizorii de servicii de transport
  • urmarirea si inregistrarea incasarilor (casa, banca, cec etc) si alocarea acestora pe facturi emise. Incasarile pot fi partiale sau totale
  • inregistrarea platilor catre furnizori si alocarea acestora pe facturi primite. Platile pot fi partiale sau totale
  • alocarea comenzilor de transport pe facturi
3. Modul Export Date
Este un modul ce exporta informatiile pentru operatiile efectuate in Modulul Financiar. Acestea pot fi importate intr-un sistem de gestiune contabila traditional, daca este necesar

4. Modul Expeditie documente prin fax si email
Este un modul ce permite expedierea automata a datelor legate de comenzile de transport catre clienti si furnizori prin email si sau fax utilizand datele de contact din baza de date (telefon, fax, adresa email) degrevand astfel operatorul uman de efortul expedierii acestor documente. Documentele sunt trimise catre un buffer de documente (queue) iar modulul se ocupa de expeditia efectiva a acestor documente.

5. Modul Mapping
Este modulul ce permite vizualizarea pe o harta interactiva a locatiilor curente ale mijloacelor de transport, a curselor (nod plecare, nod sosire)

6. Modul RAPORTARE standard
Acest modul include un set de rapoarte standard, interogabile si filtrabile dupa diversi parametrii de selectie. Modulul include 15 rapoarte distincte.

Cateva din rapoartele pe care le puteti inspecta :
- Raport Beneficiari pe perioada definita (numar curse efectuate, cifra de afaceri, profit)
- Raport Sume Nefacturate pe perioada definita (curse nefacturate din diverse motive)
- Raport Rest de Plata la Furnizori
- Raport Situatie Furnizori pe perioada definita (numar curse efectuate, cifra de afaceri, profit)
- Raport Situatie Compensari
- Raport Facturi Anulate pe perioada definita


Lista de rapoarte este customizabila, se pot creea rapoartele pe care vi le doriti.

7. Modul ARHIVA ELECTRONICA
Este modulul necesar pentru stocarea documentelor scanate si a celorlalte atasamente alocabile fiecarei comenzi de transport in parte. Atasamentele sunt stocate in baza de date sub forma de obiecte BLOB. Poti astfel sa regasesti extrem de usor documentele de transport aferente oricarei comenzi indiferent de data efectuarii respectivei curse.

8. Modul CRM
Este modulul ce tine evidenta istoricului comunicarii cu diversi parteneri, confirmati sau potentiali.

Se poate evalua eficienta echipei tale de vanzari, poti cuantifica lead-urile pe care aceasta le-a generat, dar si vanzarile efective.

9. Modul RAPORTARE MULTIDIMENSIONAL OLAP
Este modulul ce ofera posibilitatea analizarii informatiei acumulate in baza de date conventionala si apoi migrate intr-o baza de date multidiemnsionala, special conceputa pentru raportare adhoc. Mai multe detalii legate de raportarea OLAP cititi aici.

Beneficii

GETEX Gestiune transporturi si curse este solutia care te ajuta sa pui ordine in activitatea companiei tale de casa de expeditii.

Beneficiile si avantajele pot fi clasificate dupa tipul lor in: beneficii operationale si beneficii postoperationale.

Beneficii operationale
  • Comenzile de transport au toate informatiile necesare din clipa inregistrarii
  • Bazele de date cu mijloace de transport disponibile oricand, cu istoric comenzi. Se poate selecta orice mijloc de transport si se vor filtra toate cursele efectuate cu acesta.

Beneficii postoperationale
  • Toate documentele unei comenzi de transport in Arhiva electronica. Imagineaza-ti care este efectul asupra clientilor tai cand poti sa-i pui la dispozitie in cateva secunde documentele de transport asociate unei curse realizate chiar si cu mult timp in urma
  • Evaluarea furnizorilor dupa criterii impuse de organismele de certificare de calitate ISO
  • Aplicatia permite evaluarea performatelor dispecerilor pe perioade dupa criterii si ponderi definite de coordonatorul biroului de dispeceri (putem selecta un numar de camion si se pot vedea toate cursele efectuate sau inregistrate in aplicatie cu acesta)
  • Se simplifica si se automatizeaza dialogul dintre departamentele operational si cel financiar, cu privire la furnizarea de informatii atat unui transportator cu privire la scadenta unei facturi corespunzator unei comenzi, cat si vizualizarea platilor si/sau respectarii scadentelor de catre client
Acorda o nota produsului sau serviciului prezentat:

Adauga comentariul tau